14 oct 2017

Donde habita el olvido - Joaquin Sabina








Tamo gde obitava zaborav

Kada se probudila
Nije se sećala ničega
Od prošle noći.
“Previše piva”,
Reče videvši moju glavu
Pored svoje na jastuku.

I poljubih je ponovo,
Ali više nije bilo juče,
Već jutro.
I drsko sunce
Kao lopov uđe
Kroz prozor.

Dan što dođe
Doneo je tamne podočnjake
I blato na potpeticama.
Goli, ali stranci.
Uočila nas, pokvarena prevara od noćas,
Sirova svetlost zore.

Bilo je vreme za pobeći
I ode, bez da je rekla:
“Nazovi me jednog dana”.
Sa balkona je videh,
Izgubila se u vrevi
Glavne ulice.

I život se nastavio
Kao kada se slede stvari
Koje nemaju mnogo smisla.
Jednom mi je rekao
Zajednički prijatelj da ju je video
Tamo gde obitava zaborav.

Zenica je registrovala:
Crveno na semaforu,
Ranac,
Pežo
I one oči
Kratkovide.

U mojim venama krv u galopu
I peščani oblak u srcu
I onaj nalet ljubavi bez želje.
Poljubci koje izgubih
Zato što nisam znao reći:
“Trebaš mi”.

I život se nastavio
Kao kada se slede stvari
Koje nemaju mnogo smisla.
Jednom mi je rekao
Zajednički prijatelj da ju je video
Tamo gde obitava zaborav.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Letras - El bicho